7 tips για να αποφύγετε τα περιττά κιλά τις ημέρες του Πάσχα

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Ακολουθήστε μερικά απλά βήματα για να μην παχύνετε

Μετά από τη νηστεία  και κατά τη διάρκεια των ημερών του Πάσχα  συνήθως τρώμε μεγαλύτερες ποσότητες τροφών πλούσιων σε λιπαρά και καταναλώνουμε πολλές θερμίδες.

Υπάρχουν ωστόσο κάποιοι απλοί τρόποι ώστε να αποφύγετε  να πάρετε κιλά μετά το Πάσχα.

Μιας και βαδίζουμε ολοταχώς προς το καλοκαίρι εφαρμόστε τους ώστε η ζυγαριά να μην σας δείξει μερικά κιλά παραπάνω.

Τι μπορείτε να κάνετε:

- Προτιμήστε λαχανικά που μπορεί να δημιουργούν ένα αίσθημα κορεσμού χωρίς να φορτώνεστε με παραπάνω θερμίδες

Αποφύγετε να τρώτε όταν στέκεστε. Εάν τρώτε όταν στέκεστε δεν μπορείτε πάντοτε να ελέγχετε τις ποσότητες που καταναλώνετε.

-Τρώτε αργά και μασάτε αρκετά την κάθε μπουκιά. Έτσι βοηθάτε περισσότερο και την πέψη.

-Κάντε ένα διάλλειμα ενδιαμέσως του γεύματος Μην ξεχνάτε ότι ο εγκέφαλος χρειάζεται περίπου 8 λεπτά για να δώσει την εντολή ότι πράγματι έχετε χορτάσει.

-Αποφύγετε τα αλκολούχα ποτά γιατί σας φορτώνουν περιττές θερμίδες. Ένα ποτήρι λευκό κρασί φυσικά δεν βλάπτει

-Πίνετε άφθονο νερό και ποτά τύπου δίαιτας με λίγες ή καθόλου θερμίδες. Με τον τρόπο αυτό γεμίζετε το στομάχι σας και θα έχετε ένα αίσθημα πληρότητας που επιτυγχάνεται χωρίς την πρόσληψη θερμίδων.

-Τέλος  μην αμελείτε την άσκηση: Περπατείστε, κάνετε ποδήλατο, παίξετε έξω με τα παιδιά σας, αφήστε το αυτοκίνητο και πηγαίνετε με τα πόδια όποτε είναι δυνατόν. Λένε ότι το μυστικό για ένα ωραίο σώμα αφορά στο  80% στη διατροφή  και στο 20% στην άσκηση. Μην παραβλέπετε τη γυμναστική όχι μόνο για ένα ωραίο αισθητικό αποτέλεσμα αλλά κυρίως για την υγεία σας