Τι αναζήτησαν περισσότερο τα παιδιά στο διαδίκτυο φέτος την άνοιξη;

Δημοσιεύθηκε στις

Τα παιδιά έχουυν πλεον μεγάλη εξοικίωση με το διαδίκτυο και το κινητό ή άλλες ηλεκτρονικές συσκευές έχουν γίνει ανασπόστατο κομμάτι τους. Νεότερη μελέτη του Kaspersky Safe Kids, της εφαρμογής γονικού ελέγχου της εταιρείας, ανέδειξε τα ενδιαφέροντα των παιδιών με τις περισσότερες προβολές μεταξύ Μαρτίου και Μαΐου 2022.

Την περασμένη άνοιξη είχε αρκετά δημοφιλή γεγονότα, όπως την απονομή των βραβείων Όσκαρ, υπήρξαν πολλά trending τραγούδια που κυκλοφόρησαν ενώ και το παιχνίδι «The Backrooms» επέστρεψε. Τα παιδιά παρακολουθούν στενά όλα αυτά τα γεγονότα, τα οποία έχουν επηρεάσει τα ενδιαφέροντά τους. Η Kaspersky ανέλυσε ανώνυμα δεδομένα που παρέχονται εθελοντικά από χρήστες του Kaspersky Safe Kids, όπως αναζητήσεις, οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές Android αλλά και κατηγορίες ιστότοπων.


Χαστούκι, ζευγάρια και διαζύγια

Όσον αφορά τα δημοφιλή γεγονότα, το περίφημο χαστούκι των Όσκαρ του Will Smith τράβηξε την προσοχή των παιδιών παγκοσμίως και συζητήθηκε ευρέως όλη την άνοιξη. Επιπλέον, η δίκη για το διαζύγιο του Johnny Depp και της Amber Heard και οι εικασίες για το διάσημο ζευγάρι του Spiderman, Zendaya και Tom Holland, ήταν τα hot θέματα της ποπ κουλτούρας. Απροσδόκητα, τα παιδιά έψαξαν επίσης συχνά και το UwU, ένα emoticon που απεικονίζει ένα χαριτωμένο πρόσωπο.

Μικρές αλλαγές στο gaming

Στο κομμάτι του gaming παρατηρήθηκαν επίσης κάποιες μικρές αλλαγές την άνοιξη. Μια ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι το παιχνίδι The Backrooms, το οποίο έχει γίνει δημοφιλές στα παιδιά τους τελευταίους μήνες. Πρόκειται για ένα ανατριχιαστικό creepypasta (αναφέρεται σε διαδικτυακό περιεχόμενο Τρόμου) που βάζει τον παίκτη σε έναν ατελείωτο λαβύρινθο από δωμάτια γραφείων που δημιουργούνται τυχαία. Περιλαμβάνει πολλά επίπεδα που πρέπει να εξερευνήσουν οι παίκτες. Επιπλέον, το παιχνίδι «Among US» έχει πτωτική τάση τους τελευταίους μήνες, με τα παιδιά να χάνουν ολοένα και περισσότερο το ενδιαφέρον τους για αυτό.

Μουσική, ταινίες και κινούμενα σχέδια

Η μουσική είναι επίσης μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες στο YouTube. Ανάμεσα στα κορυφαία βίντεο ήταν το «That That» του PSY στο οποίο συμμετέχει ο σταρ των BTS, SUGA. Μια επίσης νέα ένταξη στη λίστα με τις δημοφιλείς αναζητήσεις ήταν το “We Don’t Talk About Bruno” (από το “Encanto”).

Μιλώντας για ταινίες και κινούμενα σχέδια, πολλές αναζητήσεις των παιδιών ήταν για το κανάλι My Story Animated. Το κανάλι αυτό κάνει animation σε ιστορίες που ισχυρίζεται ότι είναι αληθινές και τις έχουν σταλεί έφηβοι. Για τις ταινίες, στην κορυφή των αναζητήσεων βρέθηκαν οι “The Bad Guys”, “Sonic the Hedgehog 2”, “Rock Dog 2” και “Heartstopper”.

Αναζητήσεις λογισμικού

Αυτή την άνοιξη, τα παιδιά ενδιαφέρθηκαν για λογισμικό, audio και video (43,6%), επικοινωνία μέσω διαδικτύου (17,2%) και e-commerce (16,1%). Οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές στο Android ήταν το YouTube (31,6%), το TikTok (19%) και το WhatsApp (18,3%). Για τα προγράμματα Windows, στην πρώτη θέση με τεράστιο προβάδισμα ήταν το Google Chrome (44,7%). Το πρόγραμμα περιήγησης της Microsoft, Microsoft Edge, κατάφερε να συγκεντρώσει 12,6% και στην τρίτη θέση βρέθηκε η πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων Discord, με μερίδιο 9,8%.