Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Cisco-τιση στην πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης - Τι απαντά η εταιρεία

Με πολλά προβλήματα ξεκίνησε χθες η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για μαθητές δημοτικών και νηπιαγωγείων, με αποτέλεσμα την απογοήτευση παιδιών και την απόγνωση των εκπαιδευτικών, που για ώρες προσπαθούσαν να συνδεθούν με την πλατφόρμα Webex.

από τη Μαργαρίτα Αργυροπούλου

Ειδικότερα, μόνο τα πρώτα 30' έως 60' κατάφεραν να συνδεθούν παιδιά και δάσκαλοι στο πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας, χθες πρώτη ημέρα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Από τις 3 το μεσημέρι και μετά, ωστόσο, η πλειονότητα δεν μπορούσε καν να αποκτήσει πρόσβαση σύνδεσης στην πλατφόρμα ή η σύνδεση ήταν προσωρινή και στη συνέχεια το σύστημα τούς πετούσε έξω. Ακόμα και στις περιπτώσεις που κάποιοι κατάφερναν να συνδεθούν για λίγα λεπτά, κατήγγειλαν πως δεν είχαν εικόνα ή δεν είχαν ήχο.

Τα μεγαλύτερα προβλήματα παρουσιάστηκαν, στην Βόρεια Ελλάδα και την Αττική.

Για «μεμονωμένες περιπτώσεις» έκαναν λόγο πηγές του Υπουργείου, παρά τα σοβαρά προβλήματα σύνδεσης, τα οποία παραδέχθηκε η ίδια η εταιρεία.

Τι ανακοίνωσε η Cisco για τα προβλήματα στο webex

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Cisco για την κατάσταση του webex και τη σοβαρή δυσλειτουργία της υπηρεσίας στην πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης σε δημοτικά, νηπιαγωγεία και προνήπια, τόνισε ότι στελέχη της εργάζονται για την επίλυση του προβλήματος.

«Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας», αναφέρει σε δηλώσεις της η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.

«Η εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση status.webex.com», αναφέρει επίσης.

tags:


tags: