Μια νίκη για τις γυναίκες στο LinkedIn: Mπορούν επίσημα να γράψουν «μη εργαζόμενη μαμά»

Δημοσιεύθηκε στις

To «μη εργαζόμενη μαμά» γίνεται επίσημος τίτλος εργασίας στο LinkedIn και όλες οι μητέρες που ασχολούνται με την φροντίδα των παιδιών τους και του σπιτιού έχουν ένα μικρό λόγο να αισθάνονται δικαιωμένες.

Η πρωτοβουλία του LinkedIn δίνει την ευκαιρία στις μη εργαζόμενες μητέρες να δηλώσουν την απλήρωτη οικιακή εργασία τους.


Η πλατφόρμα αποφάσισε να ικανοποιήσει τα χρόνια αιτήματα μητέρων για περισσότερους τρόπους να αντικατοπτρίσουν στο ψηφιακό επαγγελματικό τους προφίλ την απλήρωτη, ανεπίσημη εργασία τους στο σπίτι.

Την Τρίτη, το επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο της Microsoft εισήγαγε αρκετούς νέους τίτλους εργασίας, συμπεριλαμβανομένου του «μαμά στο σπίτι», για να επιτρέψει στους γονείς που απασχολούνται πλήρως με το σπίτι και τα παιδιά, να παρέχουν πιο ακριβείς περιγραφές του χρόνου τους μακριά από το αμειβόμενο εργατικό δυναμικό.

Το LinkedIn καταργεί επίσης την απαίτησή του, ότι κάθε εγγραφή βιογραφικού - για παράδειγμα, "μπαμπάς ή μαμά στο σπίτι" - πρέπει να συνδέεται με μια συγκεκριμένη εταιρεία ή εργοδότη

Πάνω από 2,3 εκατομμύρια γυναίκες έχουν εγκαταλείψει την εργασία τους τον τελευταίο χρόνο, καθώς η πανδημία του κορονοϊού έκλεισε σχολεία και παιδικούς σταθμούς, πλήττοντας κυρίως τους τομείς που εργάζονται κυρίως γυναίκες.

Μια νίκη για τις γυναίκες στο LinkedIn:  Mπορούν επίσημα να γράψουν «μη εργαζόμενη μαμά»

«Το LinkedIn πρέπει να διορθώσει την σιωπηρή του προκατάληψη κατά των γυναικών», έγραψε η συντάκτρια Heather Bolen σε μια δημοσίευση της 8ης Μαρτίου με τίτλο «Πώς μια απλή πλατφόρμα μπορεί να βοηθήσει εκατομμύρια γυναίκες που προσπαθούν να εισέλθουν ξανά στο εργατικό δυναμικό», για τη δημοσίευση Better Marketing στο Medium.

Η ίδια συνεχίζει: «Δεν θα έπρεπε μια γυναίκα να νιώθει ντροπή στο να πει με ειλικρίνεια ότι χρειάστηκε να διακόψει για ένα διάστημα την εργασία της για να φροντίσει τα παιδιά της και έπειτα θέλησε να επιστρέψει σε αυτήν. Αυτό είναι κάτι που βλέπουμε πολύ πιο ξεκάθαρα με την πανδημία και με όλες τις γυναίκες που αναγκάστηκαν να σταματήσουν την δουλειά.»

Στο LinkedIn δεν υπάρχουν κανονικά προεπιλεγμένες επιλογές συμπλήρωσης για τον προσδιορισμό της άδειας μητρότητας, της γονικής άδειας, της άδειας ασθενείας, πένθους, φροντίδας ηλικιωμένων ή για μακροχρόνιο τραυματισμό , συνθήκη σπουδών, εκπαίδευσης ή επανεκπαίδευσης, εθελοντισμού, μακροχρόνιων ταξιδιών, σαββατικής άδειας – ή κενού χρόνου λόγω συνθηκών πανδημίας.

Πλέον ο «κενός» εργασιακός χρόνος που περνάνε οι γυναίκες στο σπίτι φροντίζοντας τα παιδιά και την οικογένειά τους, θα μπορεί τώρα να προστεθεί ως απασχόληση στο ψηφιακό τους βιογραφικό και ο χρόνος τους όχι μόνο δεν θα θεωρείται εργασιακά χαμένος, αλλά θα δικαιολογείται.

Έτσι, το LinkedIn πλέον έχει ως επίσημους τίτλους «εργασίας»: Stay-at-home mom, Stay-at-home dad, Stay-at-home parent, ενώ οι υπεύθυνοι του υποσχέθηκαν μια ακόμα σειρά αλλαγών ώστε να βοηθήσουν την επανένταξη στην αγορά εργασίας.

Με πληροφορίες fortune.com