10 σούπερ τροφές για το μωρό σας

Το μεγάλο άγχος κάθε μανούλας είναι η σωστή διατροφή του μωρού της. Ειδικά από τη στιγμή που θα περάσει από το γάλα και στη στέρεα τροφή.

Αναρωτηθήκατε ποτέ εάν υπάρχουν επιλογές πέρα από τις κρέμες ρυζάλευρου, όταν πρόκειται για τις πρώτες τροφές πουά θα φάει το μωρό σας; Η παραγωγή της δικής σας παιδικής τροφής δίνει στο μικρό σας τα πιο φρέσκα και θρεπτικά συστατικά, ενώ σας και σας εξοικονομεί και χρήματα. Επιλέξτε φρέσκα φρούτα και λαχανικά και δημιουργήστε τροφές, οι οποίες δεν θα έχουν επιπλέον ζάχαρη, αλάτι ή συντηρητικά, όπως τα τυποποιημένα.

Σημαντικό είναι να συμβουλευτείτε τον παιδίατρό σας πριν ξεκινήσετε τα στερεά τροφή!

από τη Μαργαρίτα Αργυροπούλου

1. Αβοκάντο

Αυτά τα απαλά, κρεμώδη φρούτα είναι γεμάτα με υγιές λίπος και φυτικές ίνες. Η ήπια γεύση τους τους καθιστά δημοφιλή επιλογή για ένα... πρώτο φαγητό για το μωρό σας. Κόψτε το αβοκάντο στο μισό, βγάλτε τη σάρκα και κάντε το πουρέ μ' ένα πιρούνι. Για πιο "λεπτό" πουρέ, προσθέστε γάλα ή για πιο παχύρευστο προσθέστε κρέμα ρυζάλευρου.

2. Μπανάνα

Οι μπανάνες είναι ένα άλλο εύκολο φαγητό. Πλούσιες σε κάλιο, οι μπανάνες είναι μια γλυκιά απόλαυση που είναι απλή στην παρασκευή. Χρησιμοποιήστε το πίσω μέρος ενός πιρουνιού, για να λιώσετε την μπανάνα μέχρι να έχει τη συνοχή της πουτίγκας και στη συνέχεια σερβίρετε. Όταν τα μωρά αρχίζουν να τρώνε στερεά χρειάζονται μόνο δύο κουταλιές της σούπας φαγητό σε κάθε γεύμα. Οπότε μπορείτε να καταψύξετε την υπόλοιπη λιωμένη μπανάνα ή μπορείτε να τη φάτε εσείς ως ένα υγιεινό σνακ.

3. Αχλάδι

Ένα ώριμο αχλάδι είναι πολύ μαλακό, έτσι τα αχλάδια μπορούν επίσης να πολτοποιηθούν εύκολα όπως το αβοκάντο ή η μπανάνα. Εάν τα αχλάδια σας δεν είναι πλήρως ώριμα, μπορείτε επίσης να τα ξεφλουδίσετε και να τα βράσετε λίγο να τα φτιάξετε σε πολτό ή πουρέ. Τα αχλάδια παρέχουν φυτικές ίνες και είναι πλούσια σε βιταμίνες C, B2 και E.

4. Μήλo

Τo μήλο μπορεί να είναι από τα πιο θρεπτικά φρούτα, ωστόσο χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Δεν μπορεί να δώσετε μήλο σε μωρό, πριν βγουν όλα τα δοντάκια του. Μπορείτε να τo αλέσετε ή να παρασκευάσετε σάλτσα μήλου, που είναι τόσο εύκολη. Απλώς ξεφλουδίστε, βγάλτε τον πυρήνα και βράστε τα μήλα με ένα φλιτζάνι νερό ή χυμό μήλου σε μέτρια-ζεστή φωτιά για 25 λεπτά Για μια πιο γλυκιά σάλτσα προσθέστε ελάχιστη ζάχαρη.

5. Μάνγκο

Τo μάνγκο είναι γεμάτα με βιταμίνη Α, που σημαίνει ότι είναι ό,τι καλύτερο για την υγεία των ματιών και του ανοσοποιητικού. Το μάνγκο θεωρείται συνήθως πιο εξωτικό φρούτο, αλλά είναι πολύ εύκολο να κοπεί και είναι υπέροχο για το μωρό. Κόψτε το μάνγκο στη μέση, αφαιρέστε το λάκκο και κόψτε το φρούτο σε κύβους. Για το μωρό πολτοποιήστε τους κύβους.

6. Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες είναι νόστιμες και δεν χρειάζονται πολλή δουλειά για την προετοιμασία. Είτε ψήνετε ή βράζετε την πατάτα, μαγειρεύετε μέχρι να είναι αρκετά μαλακή, ώστε να τη λιώσετε μ' ένα πιρούνι. Μια λίγη κανέλα αναδεικνύει τη γλυκιά, γήινη γεύση της. Το φθινόπωρο είναι άμεσα διαθέσιμες και είναι μια υγιεινή επιλογή για το πρώτο φαγητό του μωρού.

7.Κολοκύθα

Ένα άλλο φαγητό του φθινoπώρου που είναι υπέροχο για τα μωρά - είναι η κολοκύθα. Μπορείτε να κάνετε κολοκυθόσουπα αλμυρή, οπότε είναι μια υγιής εναλλακτική λύση σε σχέση με τα γλυκά φρούτα.

8. Ροδάκινο

Τα ροδάκινα έχουν πολλά κάλιο και βιταμίνη Α, οπότε είναι μια εξαιρετική επιλογή για το μικρό σας. Ένα πλήρως ώριμο ροδάκινο μπορεί να είναι κάπως λιωμένο, οπότε είναι εύκολο να το πολτοποιήσετε ή να το κάνετε πουρέ χωρίς μαγείρεμα.

9. Βερίκοκο

Τα βερίκοκα είναι γεμάτα λυκοπένιο και β-καροτένιο. Ένα ώριμο βερίκοκο θα είναι μαλακό, αλλά όχι ψιλοκομμένο. Τα βερίκοκα μπορούν να τεμαχιστούν στη μέση, να τρυπηθούν και να ψηθούν για να αναδείξουν την πλήρη γεύση τους πριν τον πουρέ. Φυσικά μπορείτε να τα κάνετε και μαρμελάδα για τα πιο μεγάλα παιδιά.

10. Καρότο

Είναι από τα κορυφαία θρεπτικά λαχανικά. Βρασμένα, ψημένα ή στον ατμό, τα καρότα μπορούν να πολτοποιηθούν ή να σερβιριστούν σε μαλακές φέτες για να απολαύσει το μωρό σας. Φυσικά μπορείτε να τα κάνετε και χυμό.