Sexual fitness: 3 ασκήσεις που θα βελτιώσουν την σεξουαλική σας ζωή

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Πολλοί παράγοντες επηρεάζουν την σεξουαλική μας ζωή αλλά  για όλα υπάρχουν λύσεις σ' αυτή τη ζωή: Και στην περίπτωση αυτή η λύση είναι το  το “sexual fitness”. Μην πάει το μυαλό σας σε κάποιου είδους γυμναστική επειδή ακούτε την λέξη fitness, δεν έχει να κάνει με το να αποκτήσετε ένα «τέλειο» σώμα, έχει να κάνει με την ανακάλυψη και την τόνωση κάποιων συγκεκριμένων μικρών μυών που συμβάλλουν σε μια καλύτερη σεξουαλική ζωή.

από τη Χρυσούλα Σπυράτου 

Αναλυτικότερα…

Εξασκείστε τους ηβοκοκκυγικούς σας μύες

Οι βασικότεροι μύες του sex είναι οι μύες της πυέλου και κυρίως οι «ηβοκοκκυγικοί» μύες. «Κατά τη διάρκεια του οργασμού, αυτοί οι μύες συστέλλονται ρυθμικά. Όσο ισχυρότεροι είναι, τόσο πιο έντονη είναι η αίσθηση» αναφέρει ο ουρο-γυνολόγος Hilary Cholhan. Οι τονωμένοι μύες σημαίνουν επίσης αυξημένη μυϊκή μάζα, με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη ροή αίματος στην περιοχή, η οποία μπορεί επίσης να ενισχύσει την όλη αίσθηση.

Συμβουλές τόνωσης: Η κλασική άσκηση για τους ηβοκοκκυγικούς μύες είναι το Kegel, το οποίο περιλαμβάνει τη σύσπαση και τη χαλάρωση των μυών, σαν να προσπαθούσατε να σταματήσετε τη ροή των ούρων. Στην πραγματικότητα, λέει ο Cholhan, είναι καλή ιδέα να σταματήσετε τη ροή των ούρων σας την επόμενη φορά που θα μπείτε στο μπάνιο, ώστε να εξοικειωθείτε με αυτούς τους μύες.

Επικεντρωθείτε στους μύες της μήτρας σας

Εάν μπορείτε να ελέγξετε τους μύες της μήτρας σας, μπορεί να είστε σε θέση να «τραβήξετε» τη μήτρα προς τα πάνω κατά τη διάρκεια του σεξ, εκθέτοντας έτσι την άκρη του κόλπου στην ώθηση του πέους. "Το σημείο αυτό είναι μια πολύ ευαίσθητη σεξουαλική περιοχή για τις γυναίκες, πολλές από τις οποίες αναφέρουν σχεδόν στιγμιαίο οργασμό όταν αυτή η περιοχή διεγείρεται κατά τη σεξουαλική επαφή", λέει ο Keesling.

Συμβουλές τόνωσης: Για να εντοπίσετε και να προσδιορίσετε τους μύες της μήτρας σας, καθίστε στην κλασική θέση ποδηλασίας με τα πόδια σας στον αέρα. Αυτή η στάση προς τα κάτω αναγκάζει τη μήτρα σας να καθίσει πάνω από τον κόλπο. Όταν επιστρέψετε σε ξαπλωμένη θέση, μπορεί να αισθανθείτε ότι ο αέρας κινείται έξω από τον κόλπο σας. Αυτή είναι η αίσθηση που θέλετε να ξαναδημιουργήσετε σφίγγοντας τους κάτω κοιλιακούς μυς, οι οποίοι βρίσκονται ακριβώς πάνω από τη μήτρα. Καθώς σφίγγετε αυτούς τους μύες, φανταστείτε ότι εισπνέετε και εκπνέετε μέσω του κόλπου.

Σωστές αναπνοές

«Η σωστή αναπνοή είναι απαραίτητη για τη σεξουαλική διέγερση», υποστηρίζει ο σεξολόγος Jaime Corvalan. "Στην πραγματικότητα, το να κρατάς την αναπνοή σου σε μεποδίζει από το να ολοκληρώσεις" (κάτι που πολλοί από κάνουν ασυνείδητα κατά τη διάρκεια του σεξ). Προσπαθήστε να το παρατηρήσετε όταν σας συμβαίνει ώστε να αλλάξετε τις αναπνοές σας. Η αλλαγή της αναπνοής σας μπορεί επίσης να έχει αντίκτυπο και στον οργασμό.

Συμβουλές τόνωσης: Προκειμένου να επεκτείνετε το διάφραγμά σας, πάρτε μια βαθιά ανάσα. Ξαπλώστε ανάσκελα, με το ένα χέρι στην κοιλιά σας. Αναπνεύστε αργά, γεμίζοντας την κοιλιά σας με αέρα (που θα επεκτείνει το διάφραγμα) και στη συνέχεια εκπνεύστε αργά. Το χέρι στο στομάχι σας θα πρέπει να σηκωθεί και να πέσει με την αναπνοή σας. Αναπνεύστε με την κοιλιά μερικές φορές και μετά αναπνέετε κανονικά για λίγα λεπτά. Επαναλάβετε αναπνέοντας με την κοιλιά.