Γυμναστική κατά τη διάρκεια της Εγκυμοσύνης

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Της Σοφίας Χαλκίτη

Οι περισσότερες γυναίκες ακόμα και σήμερα δεν έχουν συνειδητοποιήσει ότι η εγκυμοσύνη δεν είναι μια «ασθένεια», αλλά η ομορφότερη περίοδος της ζωής τους που θα πρέπει να τη χαρούν ιδιαίτερα, χωρίς μεγάλες αλλαγές. Η γυμναστική μπορεί να δώσει σημαντική βοήθεια στη μέλλουσα μητέρα. Η άσκηση κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν βοηθά μόνο το σώμα να χειρίζεται τις αλλαγές που πραγματοποιούνται κατά την διάρκεια των εννέα μηνών, αλλά και το μυαλού για να ξεπεραστούν οι φόβοι , το άγχος και οι επιπτώσεις των ορμονικών διεργασιών.

Αλλα με τι μπορούν να αθληθούν οι γυναίκες σε ένα τόσο σημαντικό χρονικό διάστημα της ζωής τους. Συνιστάται άθλημα με όχι πολύ έντονη άσκηση , όπως το περπάτημα, το κολύμπι με την δέουσα προσοχή , χαμηλής έντασης αερόβιες ασκήσεις , acqua yoga,acqua aerobic, pilates

Ποια είναι τα οφέλη του PILATES κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Η μέθοδος pilates είναι ήπια και ασφαλής επιλογή για την διάρκεια της εγκυμοσύνης, που προσφέρει δύναμη και ευλυγισία σε όλο το σώμα .
Γυμναστική κατά τη διάρκεια της Εγκυμοσύνης

ΣΤΟΧΟΙ
• Ενδυνάμωση του κορμού , τονώνοντας τους κοιλιακούς και ραχιαίους μύς, με αποτέλεσμα η εγκυμοσύνη να είναι πιο άνετη με λιγότερους η καθόλου πόνους της μέσης
• Καλύτερη στάση του σώματος , διορθώνοντας όποιες ανισορροπίες στην σπονδυλική στήλη
• Εκ μάθηση τεχνικών χαλάρωσης που συμβάλλουν στην σωματική και ψυχική υγεία της μητέρας κατά την διάρκεια και μετά τον τοκετό

Ποια είναι τα οφέλη του ACQUA YOGA

Είναι μέθοδος εκγύμνασης που αφορά εγκύους. Βασίζεται στις αρχές της yoga με στόχο να βοηθήσει την μητέρα να διατηρήσει καλή φυσική κατάσταση αλλά και να χαλαρώνει στο νερό μαζί με το μωρό της.

ΣΤΟΧΟΙ
• Ενδυνάμωσης κοιλιακής περιοχής
• Ποιοτικός ύπνος
• Βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας
• Βοηθάει στην καλύτερη φυσική κατάσταση της εγκύου και στην επαναφορά της πιο γρήγορα στην αρχική σωματική κατάσταση πριν την εγκυμοσύνη

Γυμναστική κατά τη διάρκεια της Εγκυμοσύνης

Ποια είναι τα οφέλη του ACQUA AEROBIC

Η μέθοδος του acqua aerobic ένα διασκεδαστικό πρόγραμμα εκγύμνασης και χορού στο νερό, χωρίς καταπονήσεις, που εύκολα μπορεί να προσαρμοστεί πάνω στις ανάγκες τις εγκυου.

ΣΤΟΧΟΙ
• Μείωση στρες και της κατάθλιψης
• Αυξάνει την ενεργητικότητα και την αυτοεκτίμηση
• Μείωση πόνων στην μέση , η άσκηση στο νερό βοηθάει στην ενδυνάμωση των ραχιαίων με αποτέλεσμα να μειώνονται κατά πολύ οι πόνοι στην οσφυϊκή χώρα

Ποια είναι τα οφέλη του ΠΕΡΠΑΤΗΜΑΤΟΣ

Το περπάτημα είναι ο πιο απλός , αποτελεσματικός και ευχάριστος τρόπος άσκησης που μπορούν να κάνουν όλες οι γυναίκες ανεξαρτήτως σε ποιον μήνα βρίσκονται.
Γυμναστική κατά τη διάρκεια της Εγκυμοσύνης

ΣΤΟΧΟΙ
• αυξάνει τον μεταβολισμό , βελτιώνει το πεπτικό σύστημα
• αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας
• βοηθάει τον τοκετό , μειώνει τον πόνο και διευκολύνει την εξέλιξή του.

TIPS
• προτιμήστε έναν εκπαιδευτή που να είναι ειδικευμένος στην γυμναστική για εγκύους
• καλό είναι να κάνετε ατομικά μαθήματα ή σε μικρά groups ειδικά για εγκύους
• ΠΡΟΣΟΧΗ! Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικές με εκπαιδευτές που δεν έχουν την κατάλληλη πιστοποίηση
• Να σεβαστείτε το σώμα σας όταν δεν μπορεί να ανταπεξέλθει ή έχει κουραστεί σε κάποια άσκηση
• Να καταναλώνετε άφθονο νερό κατά την διάρκεια των μαθημάτων
• Αποφεύγετε ασκήσεις σε ανάσκελη στάση ιδιαίτερα μετά τον 4ο μήνα
• Πάντα να συμβουλεύεστε τον γυναικολόγο σας προτού ξεκινήσετε κάποιο άθλημα .