SEARCH

Jogging: 6+1 συμβουλές πριν ξεκινήσετε τρέξιμο για να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης!

Το τρέξιμο μετά τη γέννα είναι εφικτό, αρκεί να έχεις κατά νου τα παρακάτω tips.

Το ξέρουμε ότι θέλετε να απαλλαγείτε από τα κιλά της εγκυμοσύνης λίγους μήνες αφότου γεννήσατε, αλλά πρέπει να κάνετε υπομονή και να πάρετε το χρόνο σας. Το τρέξιμο είναι ιδανική μορφή αερόβιας άσκησης αλλά θέλει προσοχή, ώστε να μην υπάρξουν τραυματισμοί στο σώμα, τώρα που γίνονται διάφορες ορμονικές αλλαγές. Τι πρέπει να θυμάστε προτού ξεκινήσετε το τρέξιμο, τώρα που ετοιμαζόμαστε για το φθινόπωρο και οι θεμροκρασίες είναι πιο ευνοικές;


Take your time

Ο Bobby Holcombe, προπονητής τρεξίματος , μας ενημερώνει ότι κάθε επαναφορά είναι διαφορετική αλλά γενικά συμβουλεύει να επιβραδύνουμε τους ρυθμούς σου. Μπορείτε να ξεκινήσετε με το περπάτημα, ένα μήνα μετά τον τοκετό αργά, αυξάνοντας λίγο τις αποστάσεις κάθε εβδομάδα. Αν μετά τις 6 εβδομάδες νιώθετε άνετα, μπορείτε να συνεχίσετε με χαλαρό jogging. Ο Holcombe υποστηρίζει ότι οι γυναίκες που αθλούνται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, επανέρχονται πιο γρήγορα μετά τον τοκετό.

Αφουγκραστείτε το σώμα σας

Μην πιέζεστε! Κάντε ένα διάλειμμα για δύο ημέρες και ξαναμπείτε με το δικό σας ρυθμό. Αν νιώθετε κάποιο είδος πόνου, απευθυνθείτε στο γιατρό σας. Όταν ξεκινήσετε, παρατήρηστε τους καρδιακούς παλμούς και φροντίστε να είναι σε σημείο όπου θα μπορείτε να μιλάτε χωρίς να ξεμένετε από ανάσες.

Μην ξεχάσετε το ασβέστιο

Αν θηλάζετε, έχετε ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη το ασβέστιο με 1.000 mg την ημέρα. Η καλύτερη πηγή ασβεστίου είναι το γάλα. Συμβουλευτείτε το γιατρό σου για το αν χρειάζεται να λάβετε κάποιο συμπλήρωμα.

Ενυδάτωση τώρα!

Ηενυδάτωση είναι η μεγαλύτερη ανάγκη που έχει το σώμα σας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Φροντίστε να πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα, ή περισσότερο αν θηλάζετε, για αναπλήρωση των υγρών που χάνετε.


Ενδυναμώστε τον κορμό!

Αν έχετε δυνατό κορμό, θα αποφεύγετε αρκετά είδη τραυματισμών. Αν είναι δύσκολο να βρείτε το χρόνο να γυμναστείτε βοηθά να κάνετε ασκήσεις στο πάτωμα, ενώ παίζετε με το μωρό. Αφιερώστε 1-2  λεπτά για κάθε άσκηση ώστε να επανέλθετε πιο γρήγορα και να βγείτε εύκολα για τρέξιμο.

Το πυελικό έδαφος είναι σημαντικό

Οι ασκήσεις Κέγκελ προστατεύουν την περιοχή και δεν κινδυνεύετε από ακράτεια ενώ τρέχετε. Κάντε 30-50 Κέγκελς την ημέρα, με ένα συνδυασμό διαστολών μικρής και μεγάλης διάρκειας.

Τα κατάλληλα ρούχα είναι το παν

Φορέστε το σωστό νούμερο αθλητικών, γιατί το πόδι τείνει να μεγαλώνει λίγο μετά τον τοκετό και αποφύγετε αυτά που είναι φθαρμένα. Επίσης, χρειάζεστε μεγάλη υποστήριξη στήθους, οπότε πάρτε ένα καλό αθλητικό σουτιέν που είναι κατάλληλο για το τωρινό μέγεθος. του.