6+1 υγιεινοί τρόποι για να επαναφέρετε το σώμα σας μετά τη γέννα

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Αν κάποιος γνωρίζει τα πάντα σχετικά με την επαναφορά του σώματος στα κιλά που ήταν πριν από μία γέννα, αυτή είναι η γκουρού ευεξίας, Hilaria Baldwin. Μαζί με τον σύζυγό της, Alec, έχει τέσσερα αξιολάτρευτα παιδιά – συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου παιδιού που έφερε στον κόσμο τον περασμένο Μάιο, τον Romeo. Έχοντας περάσει σχεδόν 3 μήνες από τη γέννηση του τελευταίου της παιδιού, η Hilaria άρχισε ήδη να σκέφτεται τις υγιεινές επιλογές που μπορεί να κάνει, ώστε να επιστρέψει στη φυσική κατάσταση που είχε πριν γεννήσει. Εμείς, λοιπόν, από το all4mama σας παρουσιάζουμε τις συμβουλές της υπέρτατης health guru!

 

6+1 υγιεινοί τρόποι για να επαναφέρετε το σώμα σας μετά τη γέννα

 

Πρώτα απ’ όλα, «ακούστε» τον εαυτό σας

Το moto της Hilaria όταν πρόκειται για την επαναφορά του σώματός σας μετά τη γέννα είναι το εξής: «Ακούστε το σώμα σας». «Κάθε εγκυμοσύνη και γέννα είναι διαφορετική, οπότε δεν υπάρχει κανένα ‘’one size” ή μέγεθος που πρέπει να σας προβληματίσει», εξηγεί. Η Hilaria, η οποία είχε πνευμονία όταν γεννήθηκε ο γιος της, Romeo, λέει ότι όλες οι νέες μανούλες πρέπει να δίνετε βάση στο πώς αισθάνεστε όταν ξεκινάτε την επιστροφή σας στην προ μωρού σωματική κατάσταση. Βεβαίως, η ίδια τονίζει ότι δεν πρέπει καμία γυναίκα να διστάζει να απευθυνθεί στο γιατρό της για οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα αντιμετωπίζει.

 

 

Εστιάστε στη συνέπεια και όχι στις ώρες που ξοδεύετε στο γυμναστήριο

 Όλοι μας ασκούμε την ίδια πίεση στον εαυτό μας, πιστεύοντας ότι χωρίς να «λιώσουμε» με τις ώρες στο γυμναστήριο δε θα έχουμε αποτέλεσμα στο σώμα μας. Κι όμως αυτό δεν ισχύει. Αντίθετα, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, «είναι καλύτερο να εστιάσετε στον αριθμό των ημερών που γυμνάζεστε πραγματικά και όχι στις ώρες»,  επισημαίνει η Hilaria. «Γυμνάζομαι κάνοντας τζόκινγκ και ξέρω ότι είναι καλύτερο να πάω για 15 ή 20 λεπτά πέντε φορές την εβδομάδα, παρά να κάνω δύο ώρες μια φορά την εβδομάδα», συμπληρώνει η health guru.

 

6+1 υγιεινοί τρόποι για να επαναφέρετε το σώμα σας μετά τη γέννα

 

Κάντε τη γυμναστική ρουτίνα

 Ως επαγγελματίας fitness, η Hilaria είναι ο πρώτος άνθρωπος που θα συμβουλεύσει να ασκείστε καθημερινά την ίδια ώρα, ώστε να δείτε αποτελέσματα. Βέβαια, ως μαμά  τεσσάρων παιδιών, αυτή η πολυτέλεια έχει εξαφανιστεί προ πολλού για την ίδια. «Τώρα μπορώ να γυμνάζομαι όταν είναι βολικό για όλους τους άλλους - αλλά είναι μια καλή υπενθύμιση για μένα και όλους τους άλλους - ότι αυτό εξακολουθεί να έχει σημασία», λέει. «Στην ουσία, η γυμναστική αποτελεί μία προτεραιότητά μου. Ξέρω ότι κάθε μέρα θα ασχοληθώ. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι πρέπει να οργανώσω με τέτοιο τρόπο την ημέρα μου, ώστε ακόμα κι αν πιεστώ, να καταφέρω να κάνω γυμναστική».

 

 

Διαλέξτε ένα είδος γυμναστικής που… να αξίζει τα λεφτά του

Σύμφωνα με τη Hilaria, όσο περισσότερα παιδιά έχετε, τόσο περισσότερο θέλετε να εδραιώσετε το χρόνο που αφιερώνετε στη γυμναστική. «Εάν μπορώ να βάλω τα αθλητικά παπούτσια μου και να πάω για τζόγκινγκ για 30 λεπτά και να καταλήξω πίσω στο σπίτι μου χωρίς να έχω ξοδέψει ούτε χρήματα για μετακίνηση ούτε για μάθημα γυμναστικής, αυτό το θεωρώ προσωπική νίκη», εξηγεί η Hilaria. Μια άλλη τακτική: Η προπόνηση 5 λεπτών. «Εάν έχω ακόμα και πέντε λεπτά ελεύθερου χρόνου, θα μπορούσα να το εκμεταλλευτώ και να κάνω κοιλιακούς.. Ή αν έχω διαθέσιμα 3 λεπτά θα κάνω βαράκια. Όλα έχουν να κάνουν με την αποδοτικότητα», λέει.

 

6+1 υγιεινοί τρόποι για να επαναφέρετε το σώμα σας μετά τη γέννα

 

Επιλέξτε θρεπτικά γεύματα, γιατί το σώμα σας τα έχει ανάγκη 

Είστε κουρασμένη. Μπορεί να θηλάζετε. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που χρειάζεστε περισσότερα θρεπτικά συστατικά κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. «Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι ως δίαιτα ή περιορισμούς, αλλά μάλλον ότι «ανατροφοδοτώ» το σώμα μου κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου», επισημαίνει η Hilaria. «Για παράδειγμα, αν λέω στο παιδί μου όλη την ώρα, «Όχι, όχι», τότε θα αισθανθεί σαν να μην είναι σε θέση να έχει αυτό που χρειάζεται. Αντ 'αυτού, καλό είναι να βρίσκονται εναλλακτικές λύσεις. Έτσι, δεν μπορώ να τρώω κάθε μέρα ένα κομμάτι κέικ σοκολάτας, αλλά μπορώ να τρώω μια μεγάλη μπάρα δημητριακών ή ένα smoothie με φρούτα που είναι μια άλλη, υγιέστερη λύση για να ικανοποιήσω τις ανάγκες που έχει ο οργανισμός μου για ζάχαρη».

 

6+1 υγιεινοί τρόποι για να επαναφέρετε το σώμα σας μετά τη γέννα

 

Μην υποτιμάτε τα σνακς, τα λαχανικά και τους χυμούς

 «Συνήθως έχω εφοδιάσει το ψυγείο μου με νερό από καρύδα, μπάρες δημητριακών, κινόα, σπανάκι και χούμους», αναφέρει η Hilaria. «Τα έχω όλα αυτά, γιατί πραγματικά μπορώ να φάω κάτι στα γρήγορα μιας και πολλές φορές δεν υπάρχει χρόνος για να μαγειρέψω».

 

 

Αφιερώστε χρόνο στον εαυτό σας

«Το πιο σημαντικό πράγμα που έμαθα αυτή τη φορά είναι ότι ποτέ δεν θα είστε αρκετά δυνατή για όλους, αν δεν βρείτε χρόνο να αφιερώσετε στον εαυτό σας», τονίζει η Hilaria. «Ο σύζυγός μου θέλει πάντα να παρακολουθήσει μια ταινία για να χαλαρώσει, ενώ εγώ θέλω να πάω για τρέξιμο στη γειτονιά και παράλληλα να ακούω μουσική με τα ακουστικά μου. Ή να κάνω ένα μπάνιο. Ακόμα κι αν έχετε μόνο λίγα λεπτά, πάρτε το χρόνο σας για να αποσυνδεθείτε από τις απαιτήσεις της καθημερινότητας και αφιερώστε λίγη ώρα στον εαυτό σας».

 

 

Διαβάστε εδώ 6 tips για να απολαύσετε την εγκυμοσύνη σας!

 

 

tags:


tags: