Ποια είναι τα ποσοστά εμβολιασμού των παιδιών στην Ελλάδα

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Τέλος στις φήμες που θέλει τα σχολεία να κλείνουν λόγω της έξαρσης της πανδημίας έβαλε και η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή. Μετά την υπουργό κ. Νίκη Κεραμέως και η κ.Μακρή απέκλεισε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

«Οι φήμες όσο πιο αστήριχτες είναι τόσο πιο πολύ ένταση έχουν. Δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση και η επιτροπή των ειδικών ούτε το σκέφτονται, ούτε το προτείνουν» είπε κατηγορηματικά.


Η κ. Μακρή, μιλώντας στο Πρώτο Πρόγραμμα, αναφέρθηκε στον αριθμό των τεστ που γίνονται στους μαθητές σημειώνοντας ότι είναι διπλάσιος αριθμός από αυτόν που επιβάλλει ο ΠΟΥ. «Γίνονται σχεδόν 2.000.000 τεστ την εβδομάδα. Υπάρχουν και κάποιοι μαθητές που έχουν εμβολιαστεί και το ποσοστό αυξάνεται. Να προσθέσω και στα στοιχεία που ανακοίνωσε χθες ο ΕΟΔΥ ότι τα παιδιά που νοσούν ηλικίας 4-18 ετών, σύμφωνα με την επιδημιολογική έρευνα, ότι δεν κολλούν πάντα στο σχολικό περιβάλλον. Το ποσοστό που έχει επιβαρυνθεί στο σχολικό περιβάλλον είναι λιγότερο και από το μισό του αριθμού».

Όσο αφορά στους εμβολιασμούς στις μικρότερες ηλικιακές ομάδες, σύμφωνα με την κ. Μακρή, το ποσοστό των εμβολιασμένων παιδιών ηλικίας 12-14 είναι στο 23%, στις ηλικίες 15-17 ετών είναι στο 38% ενώ στην ηλικιακή ομάδα 18-24 ανεβαίνει στο 62%. Οι εκπαιδευτικοί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, έως και τον μήνα Οκτώβριο έχουν εμβολιαστεί σε ποσοστό άνω του 83% και στην δευτεροβάθμια άνω του 88%, ενώ υπάρχουν και αυτοί που έχουν νοσήσει. «Άρα οι εκπαιδευτικοί μας, και το λέω με καμάρι αυτό, ανταποκρίθηκαν χωρίς να υπάρχει υποχρεωτικότητα με τέτοιο τρόπο που δεν νομίζω να μπαίνει στο τραπέζι, ζήτημα τέτοιο».

Η υφυπουργός Παιδείας αναφέρθηκε και στην εφαρμογή της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, η οποία έδειξε ότι «ορισμένα ακαδημαϊκά ιδρύματα έκαναν μια επιλογή που στην πράξη δεν αποδείχθηκε πολύ σωστή. Τους δίνεται λοιπόν η ευκαιρία να την διορθώσουν στις επόμενες πανελλαδικές εξετάσεις, για παράδειγμα η σχολή της Ξάνθης είχε μηδενικό αριθμό εισακτέων λόγω της ελάχιστης βάσης εισαγωγής που το ίδιο το πανεπιστήμιο επέλεξε».