Περιπέτεια για 11χρονη - Έχασε την οικογένεια της στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Ένα αναπάντεχο συμβάν εκτυλίχθηκε στο Μετρό Θεσσαλονίκης, όπου μία 11χρονη από το Ισραήλ έζησε μια μικρή περιπέτεια, χάνοντας προσωρινά τους γονείς της. Με την άμεση παρέμβαση αστυνομικών και υπαλλήλων του Μετρό, το πρόβλημα λύθηκε γρήγορα και η οικογένεια επανενώθηκε.

Το περιστατικό συνέβη το απόγευμα της Πέμπτης, 19 Δεκεμβρίου 2024, στο σταθμό «Αγία Σοφία». Αστυνομικοί του Τμήματος Περιπολιών εντόπισαν την ανήλικη να περιφέρεται εμφανώς ανήσυχη στον χώρο. Όταν τη ρώτησαν, η μικρή εξήγησε πως είχε ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη με τους γονείς της για αναψυχή, αλλά έχασε την επαφή μαζί τους ενώ βρισκόταν στον σταθμό.


Χάρη στη συνεργασία των αστυνομικών με υπάλληλο του Μετρό, οι γονείς της εντοπίστηκαν μέσα σε μόλις δέκα λεπτά. Με χαμόγελα και ανακούφιση, η οικογένεια ενώθηκε ξανά, ενώ η άμεση ανταπόκριση των αρμόδιων υπηρεσιών έδωσε τέλος στην περιπέτεια της 11χρονης.