Παυλίνα Βουλγαράκη: «Στην εγκυμοσύνη έφτασα 90 κιλά, δεν ήμουν καλά»

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Η μητρότητα, οι αλλαγές στο σώμα, οι ανασφάλειες αλλά και η καθημερινότητα με ένα μωρό βρέθηκαν στο επίκεντρο της εξομολόγησης της Παυλίνα Βουλγαράκη. Η γνωστή ερμηνεύτρια μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την περίοδο της εγκυμοσύνης της, παραδέχθηκε ότι δυσκολεύτηκε να αποδεχθεί την εικόνα της όταν έφτασε τα 90 κιλά, ενώ αναφέρθηκε και στη ζωή με τον σύντροφό της και τη μικρή τους κόρη, αποδεικνύοντας πως πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας υπάρχουν σκέψεις και συναισθήματα που μοιράζονται πολλές γυναίκες και νέες μητέρες.

«Βλέπω κάποιες φίλες που τα καταφέρνουν όλα. Εγώ δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία. Δεν έχουμε παντρευτεί. Ο γάμος δεν είναι κάτι που το σκεφτόμαστε. Αλλά δεν είναι ότι και αν συνέβαινε θα ήταν κάτι αφύσικο. Απλώς θα έπρεπε οργανικά με κάποιο τρόπο να μας έρθει να το κάνουμε, αλλά δεν το έχουμε σκεφτεί. Δεν μας έχει λείψει. Η  κόρη μου μοιάζει στον μπαμπά της και είναι σκληρό. Το έβλεπα από τον υπέρηχο και φαινόταν» ανέφερε αρχικά η Παυλίνα Βουλγαράκη.


Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η ερμηνεύτρια μίλησε για τα κιλά της εγκυμοσύνης και το άγχος που της δημιούργησαν: «Στην εγκυμοσύνη είχα φτάσει 90 κιλά, πήρα 30 κιλά. Αρχικά εγώ να σου πω ότι όταν με έβλεπα με αυτά τα κιλά, δεν μπορούσα… ήμουν χάλια συναισθηματικά. Να στο πω… μην στο παίξω cool και τέτοια. Δεν ήμουν καλά, δεν με αναγνώριζα στον καθρέφτη και στεναχωριόμουν πολύ. Θα μου πεις “Γιατί; Για τα κιλά; Υπάρχουν χίλια προβλήματα σε μια εγκυμοσύνη.” Ναι, και για τα κιλά, δεν ένιωθα καλά. Και συνειδητοποίησα ότι ο κάθε οργανισμός έχει τη δική του πορεία. Δηλαδή, εγώ τα πήρα και πίστευα ότι δεν θα τα χάσω ποτέ. Για κάποιο λόγο, φύγανε αμέσως. Εντάξει, δεν τα έχασα σε τρεις μήνες, αλλά στο εξάμηνο τα είχα χάσει, αλήθεια είναι».