Όχι κούκλες, ούτε ποδήλατα: Τα 10χρονα ζητούν κρέμες προσώπου για τα Χριστούγεννα!

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Όσοι και όσες είστε χρήστες του Tik Tok σίγουρα θα έχετε δει, μικρά κορίτσια, να έχουν ολόκληρη ρουτίνα... περιποίησης του προσώπου τους... Να φορτώνουν τα ολόφρεσκα προσωπάκια τους 3-4 καλλυντικά προϊόντα. Ή να βάφονται χρησιμοποιώντας τόσα είδη, που ούτε έχεις ξαναδεί... Ναι το πράγμα δείχνει, να έχει ξεφύγει και το επιβεβαιώνει άρθρο του CNBC.

Όταν η Melissa Fuentes σκεφτόταν τα χριστουγεννιάτικα δώρα που θα αγόραζε για την 9χρονη κόρη της, πίστευε ότι θα ήθελε Barbie, κούκλες Bratz ή ένα σκούτερ – τα είδη των πραγμάτων η ίδια που έβρισκε κάτω από το δέντρο της μεγαλώνοντας τη δεκαετία του ’90.


Ωστόσο η μικρή Tatiana, είχε άλλα πλάνα. Στην κορυφή της λίστας της βρισκόντουσαν κρέμες και μάσκες προσώπου.

«Δεν θα φανταζόμουν ποτέ ότι θα αγόραζα ενυδατική κρέμα» για ένα παιδί, είπε στο CNBC η 31χρονη Fuentes, η οποία ζει στη Φλόριντα. «Υπάρχει αυτή η εμμονή με την ενυδάτωση… Είναι το μόνο με το οποίο ασχολείται πραγματικά αυτή τη στιγμή. Να φροντίζει το πρόσωπό της και να είναι μαζορέτα».

Ωστόσο η Fuentes δεν είναι η μόνη μητέρα που θα αγοράσει κρέμες περιποίησης προσώπου για το παιδί της φέτος τις γιορτές.

Σε μια εποχή όπου το TikTok και το YouTube έχουν αντικαταστήσει την τηλεόραση για τους νεότερους καταναλωτές, τα παιδιά υιοθετούν ρουτίνες περιποίησης δέρματος όπως ποτέ άλλοτε καθώς απορροφούν περιεχόμενο στο διαδίκτυο από τους λεγόμενους Skinfluencers.

Πολλά παιδιά από τη Generation Alpha, τα οποία γεννήθηκαν το 2010 και μετά, έχουν γίνει εκκολαπτόμενοι ειδικοί σε ορούς, τόνερ, ενυδατικές κρέμες και αντηλιακά. Στην προσπάθειά τους να μιμηθούν τους εφήβους που παρακολουθούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μερικοί γνωρίζουν περισσότερα για τα συστατικά αυτών των προϊόντων από τους γονείς τους.

Με τη νέα γενιά να έχει εμμονή με την περιποίηση του δέρματος, οι έμποροι λιανικής τοποθετούν νέες επωνυμίες στα ράφια που απευθύνονται αποκλειστικά σε εκείνη, εξαργυρώνοντας την τάση.

Το ενδιαφέρον της Generation Alpha για τη φροντίδα του δέρματος έρχεται τη στιγμή που οι millennials και οι καταναλωτές της Gen Z δίνουν επίσης βαρύτητα στην περιποίηση του δέρματός τους.

Πρόκειται για μία ενασχόληση που πολλοί λένε ότι ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, όταν οι άνθρωποι σταμάτησαν να φορούν μακιγιάζ σε καθημερινή βάση και άρχισαν να επικεντρώνονται περισσότερο στο να φροντίζουν τον εαυτό τους.

Να σημειωθεί ότι οι πωλήσεις προϊόντων περιποίησης δέρματος αυξήθηκαν από 7,8 δισεκατομμύρια δολάρια σε 9,2 δισεκατομμύρια μεταξύ 2019 και 2022, σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία Circana.