Isabel Marant : Η δυναμική της "είσοδο" και στο διαδικτύο

Δημοσιεύθηκε στις | Τελευταία Ενημέρωση

Αφού πλέον έχει τις μπουτίκ της στο Παρίσι, Λονδίνο και Νέα Υόρκη, από τότε που ίδρυσε το fashion label της στα τέλη της δεκαετίας του '90, η Isabel Marant συνεχίζει το ταξίδι της “προς τα πάνω” με την πρώτη ηλεκτρονική μπουτίκ που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την ομάδα YNAP.

Πλέον η so edgy & refined συλλογή της για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2017-2018 θα είναι διαθέσιμη και στις τέσσερις γωνιές του κόσμου. Δύο φορές το μήνα η σχεδιάστρια θα κάνει επιλογές με στυλ για τους αγοραστές της και θα έχουν την μορφή προσφορών με το όνομα "La Valise d'Isabel".


Το site σχεδιάστηκε από το web studio “June 21” που συνεργάζεται με την Hermes και την Lacoste, και το νέο packagin από τον Γερμανό καλλιτέχνη Katrin Bremermann. Oι πρώτοι 500 πελάτες θα λάβουν ένα ειδικό δώρο με την παραγγελία τους σαν welcome από την σχεδιάστρια.

tlife.gr