9 τρόποι για να πιεί το παιδί σας γάλα

Μία πολύ κοινή μάχη που πιθανόν να αναγκαστείτε να δώσετε ως γονέας είναι εκείνη για να πιεί το παιδί γάλα.
Πολλά παιδιά αρνούνται να πιούν το γάλα τους βρίσκοντας αμέτρητες δικαιολογίες και φυσικά κλαίγοντας πολύ, πολύ όμως!
Αν το παιδί σας δεν ήθελε πχ. πίτσα, τότε μάλλον δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, όμως, το γάλα αποτελεί μία πλούσια πηγή ασβεστίου,βιταμινών, μετάλλων, ιχνοστοιχείων καθώς επίσης αποτελεί μια κορυφαία πηγή πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λιπιδίων, στοιχεία απαραίτητα για την ανάπτυξη των παιδιών.

Η Συνιστώμενη Ημερήσια Ποσότητα (ΣΗΠ) κατανάλωσης σε παιδιά ηλικίας από 4 έως 8 ετών είναι δύο φλιτζάνια τσαγιού και σε παιδιά 9 ετών και πάνω μέχρι τρία φλιτζάνια τσαγιού.
Βέβαια πριν αναπτύξουμε τρόπους για να «κερδίσετε» αυτή τη μάχη σημειώνουμε πως υπάρχουν και παιδιά που για κάποιο λόγο δεν μπορούν να πιούν γάλα*. Σε αυτές τις περιπτώσεις, με τη βοήθεια του παιδιάτρου,θα επιλέξετε τροφές που μπορούν να αντικαταστήσουν την Συνιστώμενη Ημερήσια Ποσότητα πρόσληψης.*Αν παρατηρήσετε ενδείξεις όπως: κοκκινίλες στο δέρμα , αδιαθεσία, πόνος την κοιλιά, φούσκωμα, ενόχληση στο στομάχι ή / και διάρροια, τότε επικοινωνήστε άμεσα με τον παιδίατρο για να διερευνήσετε αν το παιδί σας έχει κάποια δυσανεξία στην λακτόζη ή αλλεργία στο αγελαδινό γάλα.

Αν λοιπόν το παιδί σας αρνείται να πιεί γάλα γιατί… απλώς αρνείται να πιεί γάλα τότε μπορείτε να ακολουθήσετε τις εξής στρατηγικές:

1.Αν το παιδί σας ασχολείται με οποιοδήποτε άθλημα ή απλώς του αρέσει να τρέχει παίζοντας τότε ενημερώστε το πώς χωρίς το γάλα δυστυχώς δεν θα αυξηθούν οι επιδόσεις του. Είναι καλό το παιδί να ακούσει πόσες θετικές ιδιότητες στην ανάπτυξή του προσφέρει αυτή η τροφή.

2.Επιλέξτε άλλη μάρκα γάλακτος από αυτή που έχετε χρησιμοποιήσει. Μία πολιτική που μας πρότεινε η αναγνώστρια μας και μανούλα γκρινιάρικου/«δεν θέλω γάλα» παιδιού, η Έλενα, είναι να παροτρύνετε το παιδί σας στο σούπερ μάρκετ να σας βοηθήσει πηγαίνοντας στο ψυγείο και επιλέγοντας το «καλύτερο» γάλα.
«Περιέργως, η ευθύνη του να επιλέξει μόνος του το -«καλύτερο»- τον ώθησε να πιεί γάλα στο σπίτι».

3.Δώστε άλλη γεύση στο γάλα! Προσθέστε μία κουταλιά από το αγαπημένο εδώ και γενιές ολόκληρες HEMO, το οποίο περιέχει βύνη, βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, που μεταμορφώνουν το γάλα σε λαχταριστό «δυναμωτικό» ρόφημα για το σώμα αλλά και το πνεύμα.

4.Δημιουργήστε ένα milkshake με διάφορα εποχιακά φρούτα και μία κουταλιά HEMO.

5.Προσθέστε στο γάλα δημητριακά και διάφορα αποξηραμένα φρούτα.

6.Δοκιμάστε να το σερβίρετε και σε διαφορετικές μορφές όπως ρυζόγαλα ή κρέμες.

7.Επιλέξτε γάλα από σόγια ή από αμύγδαλο.

8.Δοκιμάστε να αντικαταστήσετε το γάλα με άλλες τροφές εξίσου πολύτιμες, όπως το γιαούρτι* και το τυρί. Μία φέτα τυρί και ένα κεσεδάκι γιαούρτι έχει την ίδια περιεκτικότητα βιταμινών και ασβεστίου αντίστοιχη με ένα φλιτζάνι τσαγιού γάλα.
*Αν δείτε πως λατρεύει το γάλα του με μία κουταλιά HEMO, τότε σε περίπτωση που δεν θέλει να φάει γιαούρτι κάντε ακριβώς το ίδιο. Προσθέστε μία κουταλιά ΗΕΜΟ στο γιαούρτι και αφήστε το παιδί σας να το απολαύσει.

9.Μπορείτε να υποκαταστήσετε το γάλα με χυμούς εμπλουτισμένους σε βιταμίνη D και ασβέστιο ή ακόμα συμπληρώνοντας την διατροφή του και με άλλες τροφές πλούσιες σε ασβέστιο όπως είναι τα αμύγδαλα ή το σουσάμι.
Πλέον, διανύουμε μία εποχή όπου η σωστή πληροφόρηση όλων των γονέων είναι αρκετά εύκολη και προσβάσιμη από όλους. Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας και να θυμάστε και τη δική μας συμβουλή: το παιδί είναι εξίσου σημαντικό να μάθει να καταναλώνει από όλες τις κατηγορίες τροφίμων. Μία σωστή βάση διατροφής σε νεαρή ηλικία του δίνει εφόδια υγιούς ανάπτυξης στο μέλλον. Αν όμως έχετε ένα «δύστροπο» παιδί μη πελαγώνετε! Με την ανεξάντλητη διάθεσή σας και τις σωστές συμβουλές των ειδικών θα βρεθεί η λύση!