all4mama.gr
.

Μάθε τί πρέπει να φας για να αυξήσεις τη γονιμότητα σου!

Μάθε τί πρέπει να φας για να αυξήσεις τη γονιμότητα σου!
All4mama | 16.06.2016 | Πριν την Εγκυμοσύνη

Πάει καιρός που παιδεύεσαι να μείνεις έγκυος χωρίς να τα έχεις καταφέρει… Τόσο εσύ όσο και το amore σου βάζετε τα δυνατά σας στο κρεβάτι, αλλά τζίφος! Έχεις αρχίσει και αναρωτιέσαι τι άλλο μπορείς να κάνεις για να συλλάβεις επιτέλους το μονάκριβο αγγελούδι που τόσο πολύ θέλεις. Τη διατροφή σου την πρόσεξες καθόλου; Κι όμως υπάρχουν φαγητά που μπορούν να σε βοηθήσουν στο να αυξήσεις τη γονιμότητά σου!

Σολομό τρώμε;

Κι όμως ο σολομός εκτός από το ότι είναι πολύ θρεπτικός για την υγεία σου, βοηθά σημαντικά και τις ωοθήκες σου! Η συγκεκριμένη τροφή κάνει θαύματα, καθώς περιέχει σελήνιο, το οποίο παράγει αντιοξειδωτικά που προστατεύουν τα ωάρια και το σπέρμα από τις ελεύθερες ρίζες. Επίσης, βοηθά στην πρόληψη της θραύσης των χρωμοσωμάτων, η οποία προκαλεί γενετικές ανωμαλίες και αποβολές. Τώρα, αν θες εκτός από σένα να κάνεις και το amore σου… durasel, δειπνήστε μαζί τρώγοντας σολομό, καθώς το σελήνιο που περιέχει κάνει το σπέρμα πιο γόνιμο.

Βραστό, τηγανιτό αρκεί να είναι αβγό!

Τα αυγά είναι μια από τις πιο πλούσιες πηγές βιταμίνης D στον οργανισμό μας. Μία βιταμίνη που βάση ερευνών επηρεάζει κατά πολύ τη θηλυκή γονιμότητα. Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πανεπιστήμιο Γέιλ, βρέθηκε ότι από 67 γυναίκες που αντιμετώπιζαν προβλήματα γονιμότητας, μόνο το 7% είχε φυσιολογικά επίπεδα βιταμίνης D, ενώ το υπόλοιπο 93% είχε είτε ανεπαρκή επίπεδα είτε, πιο σοβαρά, ανεπάρκεια που έχρηζε θεραπείας. Αλλά και όσες από τις γυναίκες έπασχαν από σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών δεν είχαν φυσιολογικά επίπεδα βιταμίνης D.

Αμύγδαλα, μικρά αλλά θαυματουργά

Η βιταμίνη Ε που περιέχεται στα αμύγδαλα βελτιώνει την υγεία του σπέρματος(!) Είναι επίσης πολύ πιθανό ότι η ανεπάρκεια της βιταμίνης Ε συνδέεται με προβλήματα στη γονιμότητα. Ένα ακόμη πλεονέκτημα είναι ότι οι αντιοξειδωτικές ιδιότητες των αμυγδάλων προστατεύουν το DNA του σπέρματος και του ωαρίου.

Θαλασσινά τρως;

Τα θαλασσινά σίγουρα έχεις ακούσει πως είναι αφροδισιακά. Πέρα από αυτό ωστόσο εκτός από την τόνωση στην σεξουαλική σου ζωή, τονίζουν και τη γονιμότητά σου. Η βιταμίνη Β12 η οποία βρίσκεται σε υψηλά ποσοστά στα οστρακοειδή είναι πολύ πιθανό να βοηθά στην ενδυνάμωση του ενδομήτριου, μειώνοντας τον κίνδυνο αποβολής. Υπάρχουν, ακόμη, ενδείξεις ότι η ανεπάρκεια της βιταμίνης Β12 συνδέεται με αφύσικα επίπεδα των οιστρογόνων, κάτι που επηρεάζει αρνητικά τον κύκλο σου.

 Και τέλος μπανανούλα!

Η βιταμίνη Β6 που περιέχουν οι μπανάνες, βοηθά στη σύλληψη, καθώς ρυθμίζει τις ορμόνες. Η ανεπάρκεια σε βιταμίνη Β6 μπορεί να οδηγήσει σε ακανόνιστο κύκλο, αλλά και σε αδύναμη ανάπτυξη του ωαρίου και του σπέρματος.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *